W niemieckich programach lojalnościowych Payback i DeutschlandCard zachodzą istotne zmiany, które wpłyną na miliony konsumentów w kraju. Oto najważniejsze informacje:
Zmiany w programie Payback
-
Nowi partnerzy
Od 2025 roku do programu Payback dołączą nowe sieci handlowe, takie jak Edeka, Netto Marken-Discount, Marktkauf i Trinkgut. Dodatkowo Sparkasse umożliwi zbieranie punktów Payback przy płatnościach kartą Girocard u uczestniczących partnerów. -
Partnerzy opuszczający program
Rewe i Penny zakończą współpracę z Payback z końcem 2024 roku, planując uruchomienie własnych programów lojalnościowych. Podobnie Fressnapf opuści Payback, koncentrując się na swoim programie "Fressnapf Friends".
Zmiany w programie DeutschlandCard
-
Utrata kluczowego partnera
Edeka, po 15 latach współpracy, zakończy korzystanie z DeutschlandCard z końcem 2024 roku, przechodząc do programu Payback. To samo dotyczy spółek zależnych, takich jak Netto i Marktkauf. -
Kontynuacja z innymi partnerami
Mimo odejścia Edeki, DeutschlandCard pozostanie aktywna u innych partnerów, takich jak H&M, Otto, Tchibo i Media Markt, umożliwiając klientom dalsze zbieranie i wykorzystywanie punktów.
Co to oznacza dla konsumentów?
Te zmiany oznaczają konieczność dostosowania się klientów do nowych warunków programów lojalnościowych. Osoby regularnie robiące zakupy w Rewe czy Penny będą musiały zapoznać się z nowymi programami tych sieci, podczas gdy klienci Edeki i Netto będą mogli korzystać z korzyści oferowanych przez Payback.
Warto śledzić komunikaty poszczególnych sieci handlowych, aby w pełni wykorzystać możliwości zbierania i wykorzystywania punktów lojalnościowych.
Komentarze
Prześlij komentarz